Efter jul kommer solsken...

Då var julen över....och nyår....och trettondagshelgen....borta borta...=)
Tillbaka till vardagen igen. Var inne på kontoret i en halvtimma innan det var
dags att åka ut på nya äventyr. Norrut bar det (Göteborg=), men fick ju hälsa
på min älskling en liten liten sväng iaf...

Riktigt skönt att det börjar lida mot vår...även om det idag kändes helt avlägset
när snön yrde och blixthalkan satte in på E45:an. ...
En sak som jag aldrig kan begripa mig på är dessutom varför
vägarbete, inte av större karaktär utan typ lampbyte måste ske mitt på dagen
i lunchrusning mitt i Göteborg....jaja.....är väl någon som klurat ut det också...
och tyckt att det var en lysande idé!...

Den nya Gant-morgonrocken känns inte fel för fem öre....riktigt skön...
har ju inte använt morgonrock sedan jag var liten....och däremellan
var nog en övergångsperiod då jag gjorde allt för att slippa ha någon...
men nu trivs jag som fisken i vattnet! Tack älskling =)

//Tobbe

Dagens citat:

"Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för

att levas" Goethe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0